ADVERTISING
Τρίτη 19-06-18
Η διατροφή που κάνετε έχετε αναρωτηθεί αν αποδίδει στην καθημερινότητα σας και γενικότερα στην υγεία σας; από την συνεργάτιδα του Eltopia.com.cy Αναστασία Κουκιαδάκη

Από Αναστασία Κουκιαδάκη / 09 Ιουνίου 2018 - 09:02

Η διατροφή που κάνετε έχετε αναρωτηθεί αν αποδίδει στην καθημερινότητα σας και γενικότερα στην υγεία σας; από την συνεργάτιδα του Eltopia.com.cy Αναστασία Κουκιαδάκη

Ξυπνάτε και είσαστε χαρούμενοι και ευδιάθετοι; Δεν έχετε ημικρανίες και πονοκεφάλους κατά της διάρκεια της ημέρας; Δεν εκνευρίζεστε εύκολα;

Είναι λίγες από τις ερωτήσεις που μπορείτε να κάνετε στον εαυτό σας  για να δείτε αν η διατροφή σας λειτουργεί θετικά προς εσάς.

Είναι εύκολο να δείτε πόση βιταμίνη C ή ασβέστιο πρέπει να λαμβάνετε κάθε μέρα , αλλά αν αυτό που τρώτε είναι λειτουργικό προς εσάς , έχει τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά  που χρειάζεστε πως θα το γνωρίζετε;


Ένας τρόπος είναι να επικεντρωθείτε στο να  φάτε μια ισορροπημένη διατροφή που περιέχει μια ποικιλία από πολύχρωμα φρούτα και λαχανικά, όσπρια, ξηρούς καρπούς,  γαλακτοκομικά προϊόντα χαμηλά σε λιπαρά , θαλασσινά, άπαχα κρέατα και πουλερικά.  Με αυτό τον τρόπο ο οργανισμός μας θα λαμβάνει πρωτεΐνες – υδατάνθρακες – λίπος ( η τριάδα της υγείας μας).


Για να βελτιστοποιήσετε πραγματικά τη διατροφή σας, κρατήστε  δυο συμβουλές στο μυαλό σας:

   1)  Περιορίσετε τη  ζάχαρη ( κρυφή και φανερή). Αναψυκτικά, αθλητικά ποτά, ενεργειακά ποτά, τα οποία  προσφέρουν  περίπου  12 κουταλάκια του γλυκού ζάχαρη σε μία μόνο μερίδα, χωρίς κανένα θρεπτικό  συστατικό.. Ακόμη χειρότερα, η τακτική κατανάλωση αυτών των ποτών μπορεί να αυξήσει τις πιθανότητές σας να γίνετε παχύσαρκοι ή  να αναπτύξετε  διαβήτη .

2)    Περικοπές σε επεξεργασμένους υδατάνθρακες. Λευκό ψωμί,  δημητριακά πρωινού, συσκευασμένα σνακ και πατατάκια , μακαρόνια , τηγανιτές πατάτες (καθαρό άμυλο ) - όπου το σώμα το μετατρέπει γρήγορα σε ζάχαρη. Καλύτερες επιλογές είναι τα  φρούτα και τα λαχανικά  που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες.

 Ένας  γενικός κανόνας είναι να επιλέγετε τρόφιμα που έχουν τουλάχιστον ένα γραμμάριο ινών για κάθε 10 γραμμάρια υδατανθράκων. Ακόμα καλύτερα, ο στόχος για ένα γραμμάριο ινών για κάθε 5 γραμμάρια υδατανθράκων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
Ό,τι νεότερο!
 
ADVERTISING
Τα πιο διαβασμένα
ADVERTISING
ADVERTISING