ADVERTISING
Παρασκευή 27-05-22
Η Ολλανδή beauty influencer με σύνδρομο Down που σπάει τα στερεότυπα

15 Μαρτίου 2022 - 09:49

Η Ολλανδή beauty influencer με σύνδρομο Down που σπάει τα στερεότυπα

Πριν από λίγους μήνες, το περιοδικό Glamour της Σκανδιναβίας έκανε πρόταση στην 26χρονη Enya να ποζάρει στο εξώφυλλό της με την ίδια να μην το πιστεύει και να νομίζει ότι ονειρεύεται.

«Δεν μπορώ να περιγράψω με λόγια τι σημαίνει αυτό για μένα» σημείωσε η ίδια στο Instagram της και μάς έδειξε τη φωτογραφία του εξωφύλλου της.

Είναι η πρώτη φορά που μεγάλο περιοδικό της Σκανδιναβίας επιλέγει ένα κορίτσι με σύνδρομο Down να φιγουράρει στο εξώφυλλό του, οπότε η χαρά της Enya ήταν απερίγραπτη.

H Enya κατέρριψε ένα εμπόδιο για τα άτομα με αναπηρίες στη χώρα της και το εξώφυλλό της στο Glamour ανοίγει τον δρόμο για την ένταξη και την εκπροσώπηση των ατόμων με αναπηρίες στην βιομηχανία ομορφιάς.

Σημειώνουμε ότι ένα χρόνο πριν, τον Σεπτέμβριο του 2020, η 18χρονη τότε Ellie Goldstein με σύνδρομο Down φωτογραφήθηκε για το εξώφυλλο του βρετανικού Glamour, αφού πρώτα συνεργάστηκε με τον οίκο Gucci για την καμπάνια της μάσκαρα L'Obscur της Gucci Beauty.

Δείτε εδώ:

Η Εnya αγαπάει τη μόδα και την ομορφιά και ο λογαριασμός της στο Instagram έχει τον τίτλο «Down Syndrome Queen», το οποίο χειρίζεται η μικρότερη αδελφή της, Céline. Οι δυο τους είναι πολύ αγαπημένες και ελπίζουν να συνεργαστούν στο μέλλον επαγγελματικά.

Η 26χρονη Enya έχει 72.000 followers και δημοσιεύει στιγμές από την καθημερινότητά της και beauty tips που αφορούν το μακιγιάζ.

Η Enya ονειρεύεται να γίνει η πρώτη διεθνής influencer και μοντέλο με σύνδρομο Down. Θέλει να εμπνεύσει τον κόσμο με τη δουλειά της, να δώσει ελπίδα, να ψυχαγωγήσει και να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο για τα άτομα με αναπηρίες.

«Ο κόσμος πρέπει να μάθει τι σημαίνει να έχεις σύνδρομο Down» δηλώνει η ίδια και δίνει την πιο ωραία συμβουλή: «Προσπαθήστε να κάνετε τη ζωή ένα μεγάλο πάρτι!».

Η Enya έχει πολλά όνειρα που θέλει να εκπληρώσει και τίποτα ή κανείς δεν μπορεί να την εμποδίσει.

«Η μεγαλύτερη μάχη είναι να κάνεις τις εταιρίες να καταλάβουν πως η διαφορετικότητα είναι το μέλλον και πως δεν πρέπει να φοβούνται να χρησιμοποιήσουν σε καμπάνιες εμένα και άλλα μοντέλα, που είναι διαφορετικά», λέει η 26χρονη.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

bovary.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
Ό,τι νεότερο!
 
Τα πιο διαβασμένα