ADVERTISING
Παρασκευή 18-10-19
5 ιδανικά σνακ για το καλοκαίρι με λιγες θερμίδες απο την συνεργάτιδα του eltopia Αναστασία Κουκιαδάκη

Από Αναστασία Κουκιαδάκη / 16 Ιουλίου 2019 - 12:18

5 ιδανικά σνακ για το καλοκαίρι με λιγες θερμίδες απο την συνεργάτιδα του eltopia Αναστασία Κουκιαδάκη

Ο οργανισμός μας χρειάζεται ένα σνακ το οποίο θα του προσφέρει ενυδάτωση ,δροσιά, πλήθος από βιταμίνες , μέταλλά και επιπλέον να περιέχει λίγες θερμίδες.

Η ιδανική λύση είναι τα φρούτα.

Λόγω της μεγάλης περιεκτικότητας τους σε νερό μπορούν να μας δροσίσουν και να μας ενυδατώσουν. Περιέχουν φυτικές ίνες για την καλή λειτουργία του εντέρου μας. Είναι πλούσια σε βιταμίνες , ιχνοστοιχεία και μέταλλα τα οποία μας προστατεύουν από τον ήλιο λόγω της περιεκτικότητας τους σε αντιοξειδωτικές ουσίες.

Ο συνδυασμός των φρούτων με τυριά ή αλλαντικά τα μετατρέπουν στο τέλειο διατροφικό σνακ του καλοκαιριού.

Καρπούζι με τυρί φέτα ή χαλούμι ( 105 θερμίδες) Καρπούζι ( 100γρ). Η περιεκτικότητα του σε νερό αγγίζει περίπου το 90% του βάρους του. Είναι πλούσιο σε λυκοπένιο, β-καροτίνη, αντιοξειδωτικά, βιταμίνες Α, C και B1, κάλιο και μαγνήσιο. Φέτα ή Χαλούμι ( 40γρ) δυο λευκά τυριά που περιέχουν πρωτεΐνες, ασβέστιο , φώσφορο και βιταμίνη Α.

Μπορούμε να προσθέσουμε κι ένα κουταλάκι ελαιόλαδο με λίγη ρίγανη στο τυρί αυξάνοντας του την διατροφική αξία .

Πεπόνι με προσούτο ( 109 θερμίδες)

Ένα γκουρμέτ σνακ για πιο απαιτητικούς στην γεύση. Πεπόνι ( 100γρ). Το πεπόνι περιέχει μεγάλη ποσότητα βιταμίνης C, B6, β-καροτίνης και καλίου.

Προσούτο ( 35γρ)Το προσούτο περιέχει ένα σύμπλεγμα βιταμινών D, είναι πλούσιο σε σίδηρο. Η υψηλή περιεκτικότητα βιταμίνης C στο πεπόνι, επιταχύνει την απορρόφηση του σιδήρου. Ο συνδυασμός πεπόνι με προσούτο εξισορροπεί την σχέση καλίου-νατρίου στον οργανισμό, εξουδετερώνοντας την αρνητική επίδραση από το αλάτι που περιέχει το προσούτο.


Σταφύλι με παρμεζάνα (110 θερμίδες)

Μια ακόμη γευστική επιλογή είναι το σταφύλι (55γρ) το οποίο μπορείτε να το συνοδέψετε με παρμεζάνα (40γρ) . Τα σταφύλια αποτελούν καλή πηγή βιταμινών και ανόργανων συστατικών, όπως φώσφορο, μαγνήσιο, κάλιο και νάτριο. Είναι πολύ καλή πηγή ρεσβερατρόλης όπου είναι ένα αντιοξειδωτικό που βρίσκεται στο φλοιό των κόκκινων και των μαύρων σταφυλιών. Έχουν ισχυρές αντιγηραντικές, αντιφλεγμονώδεις και αντικαρκινικές ιδιότητες .

Έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό 80-85% και είναι πλούσια σε φυτικές ίνες. Το νερό και οι φυτικές ίνες, βοηθούν επίσης στη χρόνια δυσκοιλιότητα.

Παρμεζάνα : Αν και η περιεκτικότητα της σε λίπος είναι μεγαλύτερη από τα άλλα γαλακτοκομικά, είναι πολύ θρεπτική και πλούσια σε ασβέστιο.


Το κρυφό αλάτι που βρίσκεται στο τυρί δεν εμφανίζει κατακράτηση υγρών, γιατί το σταφύλι περιέχει άφθονο νερό το οποίο αποβάλλει τις τοξίνες και τα ζημιογόνα συστατικά από τον

οργανισμό.



Σύκα με τυρί cottage ( 110 θερμίδες)

 

Τα σύκα ( 45γρ) αποτελούνται από 83% φυσικά σάκχαρα. Αποτελούν καλή πηγή φυτικών ινών ,περιέχουν βιταμίνες Α, Β και C. Είναι πολύ γνωστά για τις χωνευτικές τους ιδιότητες και είναι ιδανικά για την καταπολέμηση της δυσκοιλιότητας.

 

Τυρί cottage ( 65γρ) , αποτελείται από υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες. Περιέχει βιταμίνη B 12, το ένα φλιτζάνι τυρί περιέχει το 38% της ημερήσιας πρόσληψης.

 

Αυτό το καλοκαίρι εκμεταλλευτείτε τα φρούτα συνδικάζοντας τα με τυρί ή αλλαντικά και νιώστε ενυδατωμένοι , φρέσκοι, γεμάτο ενέργεια και χωρίς να παχύνετε.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
Ό,τι νεότερο!
 
ADVERTISING
Τα πιο διαβασμένα
ADVERTISING
ADVERTISING