ADVERTISING
Κυριακή 01-08-21
Πώς θα χάσετε κιλά γρήγορα χωρίς να βάλετε σε κίνδυνο την υγεία σας

17 Ιουνίου 2021 - 09:10

Πώς θα χάσετε κιλά γρήγορα χωρίς να βάλετε σε κίνδυνο την υγεία σας

Συχνά αποτυγχάνει, πράγμα που οδηγεί στην ανάκτηση όλων (ή περισσότερων) των κιλών που είχαν χαθεί, και αυτό συμβαίνει γιατί συνήθως οδηγεί στην απόρριψη μόνο του νερού, και όχι του σωματικού λίπους.

Τούτου λεχθέντος, έχω μιλήσει με εκατοντάδες ανθρώπους όλα αυτά τα χρόνια, και μερικοί μου είπαν πως πρέπει να δουν γρήγορα αποτελέσματα για να αισθάνονται σίγουροι, γεγονός που τους επιτρέπει να χτίσουν τα κίνητρα και την ορμή που χρειάζονται για να κάνουν τις μακροπρόθεσμες αλλαγές στον τρόπο ζωής. Ο τελευταίος φυσικά είναι ο απώτερος στόχος και ο καλύτερος τρόπος για την επίτευξη μακροπρόθεσμων αποτελεσμάτων στην απώλεια βάρους.

Αν λοιπόν θέλετε να χάσετε γρήγορα τα περιττά κιλά χωρίς όμως να βάλετε σε κίνδυνο την υγεία σας, συνεχίστε την ανάγνωση
Εάν επιθυμείτε γρήγορα αποτελέσματα, τότε πρέπει να απορρίψετε τους συνήθεις υπόπτους: τα μεταποιημένα τρόφιμα, τις τροφές με ζάχαρη, τα προϊόντα που παρασκευάζονται με απλούς υδατάνθρακες και τα είδη με υψηλής περιεκτικότητας σε νάτριο, όπως κατεψυγμένα δείπνα, πίτσα και κονσέρβες. Αυτά τα τρόφιμα μπορούν να προκαλέσουν κατακράτηση νερού και φούσκωμα, τα οποία μπορούν να επηρεάσουν το βάρος σας.

Τα μη αμυλούχα λαχανικά βρίσκονται στην κορυφή της λίστας των τροφίμων που πρέπει να ενσωματωθούν σε κάθε γεύμα. Τα περισσότερα παρέχουν 25 θερμίδες ή λιγότερο ανά φλιτζάνι (περίπου το μέγεθος μιας μπάλας τένις) και έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες, ενώ είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και υγρά. Στόχος σας πρέπει να είναι περίπου πέντε φλιτζάνια την ημέρα, για παράδειγμα ένα φλιτζάνι για πρωινό, δύο για μεσημεριανό και δύο για δείπνο. Προσπαθήστε να συνδυάσετε όλα τα χρώματα, για να πάρετε μια ποικιλία θρεπτικών ουσιών και αντιοξειδωτικών.

Ολοκληρώστε τα γεύματά σας με άπαχες πρωτεΐνες, υγιή λίπη και μικρότερες μερίδες σύνθετων υδατανθράκων. Για να καλύψετε τις ενεργειακές σας ανάγκες, συμπεριλάβετε τουλάχιστον ένα φλιτζάνι φρέσκους / ωμούς ή μισό φλιτζάνι μαγειρεμένους υδατάνθρακες ανά γεύμα. Με απλά λόγια, μην πέσετε στην παλιά παγίδα να φτιάξετε γεύματα από λαχανικά στον ατμό και απλό ψητό κοτόπουλο. Εκτός από το ότι θα δεν σας ευχαριστήσει γευστικά, θα στερήσει επίσης από το σώμα σας σημαντικά θρεπτικά συστατικά.

Μειώστε ή εξαλείψτε το αλκοόλ, τουλάχιστον βραχυπρόθεσμα. Εκτός από τις θερμίδες του, το αλκοόλ είναι επίσης διεγερτικό της όρεξης και μειώνει τις αναστολές, οπότε είναι πιο πιθανό να τρώτε υπερβολικά ή να καταναλώνετε τροφές που δεν θα επιλέγατε εάν δεν πίνατε. Για μια πιο μακροπρόθεσμη στρατηγική, περιορίστε το αλκοόλ σε μερικές ημέρες την εβδομάδα.

Μην φοβάστε να τρώτε λίπη. Τα υγιή λίπη, δεν είναι μόνο ωφέλιμα για την καρδιά, αλλά αποτελούν επίσης το καλύτερο σνακ για τον έλεγχο της πείνας και την προώθηση της απώλειας βάρους, σύμφωνα με τους ειδικούς. Το ελαιόλαδο, το αβοκάντο, οι ανάλατοι ξηροί καρποί είναι μερικές εξαιρετικές επιλογές για να συμπεριλάβετε στο πρόγραμμα διατροφής σας.

Και φυσικά ασκηθείτε. Η άσκηση μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος πιο γρήγορα. Δοκιμάστε να ασκείστε τρεις έως τέσσερις φορές την εβδομάδα. Η εκπαίδευση αντοχής, όπως η άρση βαρών, είναι μια εξαιρετική επιλογή για την απώλεια βάρους. Εάν αυτό δεν είναι δυνατό, οι αερόβιες προπονήσεις είναι επίσης αποτελεσματικές.

Ποιοι δεν πρέπει να επιχειρήσουν γρήγορη απώλεια βάρους
Προτού προσπαθήσετε να χάσετε βάρος, εξετάστε τη σχέση σας με το φαγητό. Εάν έχετε ιστορικό διαταραγμένης διατροφής ή εάν οι προηγούμενες προσπάθειες απώλειας βάρους έχουν οδηγήσει σε συναισθήματα κατάθλιψης, άγχους, θυμού, μοναξιάς ή άλλων δυσάρεστων συναισθημάτων, ξανασκεφτείτε το διατροφικό σχήμα που θέλετε να ακολουθήσετε.

Η υγεία είναι τόσο σωματική όσο και συναισθηματική και εάν η εστίαση στην απώλεια βάρους βλάπτει την ψυχική σας υγεία, προσπαθήστε να καταλάβετε γιατί θέλετε να χάσετε βάρος και αναζητήστε υποστήριξη από τους αγαπημένους σας που ενδιαφέρονται για εσάς ή από έναν επαγγελματία ψυχικής υγείας.

Τέλος θα ήθελα να προσθέσω πως οι ακραίες μέθοδοι απώλειας βάρους δεν οδηγούν σε καλύτερα αποτελέσματα. Επίσης εάν θέλετε να διατηρήσετε μόνιμα τα κιλά που χάσατε, είναι σημαντικό να υιοθετήσετε μια διατροφή που μπορείτε να διατηρήσετε μακροπρόθεσμα.

 

 

 

 

 

 

 

 

Πηγή: jenny.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
Ό,τι νεότερο!
 
Τα πιο διαβασμένα