ADVERTISING
Κυριακή 22-09-19
Τέλος εποχής: Ο Πρίγκιπας Ουίλιαμ διαχωρίζει επίσημα τη θέση του από τον πρίγκιπα Χάρι και τη Μέγκαν Μαρκλ

30 Αυγούστου 2019 - 14:55

Τέλος εποχής: Ο Πρίγκιπας Ουίλιαμ διαχωρίζει επίσημα τη θέση του από τον πρίγκιπα Χάρι και τη Μέγκαν Μαρκλ

Οι «φανταστικοί 4» της Βρετανίας έμειναν… δύο, καθώς πριν από λίγο και μέσα από επίσημα έγγραφα που δημοσίευσε η Daily Mail έγινε γνωστό ότι το φιλανθρωπικό ίδρυμα που συνέστησαν πριν από αρκετούς μήνες ο πρίγκιπας Ουίλιαμ με την Κέιτ Μίντλτον και ο πρίγκιπας Χάρι με τη Μέγκαν Μαρκλ, απλώς δεν περιλαμβάνει πλέον στα σχέδια του τους δύο τελευταίους.

Το ίδρυμα είχε γίνει γνωστό ως «Royal Foundation of Duke and Duchess of Cambridge & Sussex», αλλά ο πρίγκιπας και η Δούκισσα του Κέιμπριτζ μόλις γνωστοποίησαν την απόφασή τους να κινούνται αυτόνομα και μεμονωμένα σε ό,τι αφορά τις φιλανθρωπικές δραστηριότητες τους στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά και πέρα από την τυπική αποδέσμευση του Χάρι και της Μέγκαν από το ίδρυμα, οι φήμες θέλουν αυτού του είδους την απόφαση να έρχεται ως επιστέγασμα της πρόθεσης του Πρίγκιπα Ουίλιαμ να μη συνδέεται κατά κανένα τρόπο με τις κινήσεις του αδελφού του και με τον τρόπο ζωής που εδώ και καιρό το ζευγάρι έχει υιοθετήσει, με αποτέλεσμα ουκ ολίγες φορές τους τελευταίους μήνες να βρίσκεται στο στόχαστρο των tabloids, αλλά και της κοινής γνώμης.

Ας σημειωθεί ότι οι αποστάσεις που πλέον παίρνει το ζευγάρι των Δουκών του Κέιμπριτζ, ενδεχομένως να απηχεί και τις βαθύτερες επιθυμίες του Στέμματος για περισσότερο χαμηλούς τόνους σε ό,τι αφορά τις δημόσιες εκδηλώσεις των βασιλικών ζευγαριών.

Και φυσικά, όλο αυτό έρχεται στον απόηχο της σκληρής κριτικής που έχουν δεχθεί ο πρίγκιπας Χάρι και η σύζυγος του Μέγκαν Μαρκλ, τόσο για την απόφασή τους να δαπανήσουν ένα τεράστιο ποσό για τη μετακόμισή τους, όσο και για τα ακριβά ταξίδια διακοπών τους, αλλά και φυσικά για την αλαζονική συμπεριφορά της Δούκισσας του Σάσεξ που ουκ ολίγες φορές μέσα στο καλοκαίρι απασχόλησε τα media.

DailyMail.com/peoplegreece
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
Ό,τι νεότερο!
 
ADVERTISING
Τα πιο διαβασμένα
ADVERTISING
ADVERTISING